
Finnair prva zrakoplovna kompanija na svijetu s paketima dodatnih usluga u modernom digitalnom obliku

Finnair, nacionalni avioprijevoznik Finske, napravio je važan iskorak u svojoj digitalnoj transformaciji i postao prva zrakoplovna kompanija na svijetu koja uvodi takozvane ancillary combos – pakete dodatnih usluga poznate i kao “bundles”. Ovi paketi razvijeni su na temelju modernih maloprodajnih tehnologija, uz podršku globalne platforme Amadeus, a putnicima donose jednostavniji odabir i povoljnije cijene.
Što su ancillary combos?
U avioindustriji “ancillaries” označavaju dodatne usluge poput odabira sjedala, dodatne prtljage, prioriteta pri ukrcaju ili pristupa lounge salonima. Finnair sada te usluge nudi u obliku unaprijed složenih paketa, što putnicima omogućuje da ih kupe jednim klikom i po povoljnijoj cijeni nego kada bi ih uzimali zasebno.
Primjerice, putnik koji često putuje poslovno može odabrati paket koji uključuje prioritetni ukrcaj i pristup loungeu, dok će obiteljski putnici radije odabrati kombinaciju dodatne prtljage i rezerviranih sjedala zajedno.
Od zastarjele tehnologije do modernih rješenja
Finnair je početkom ove godine prešao s naslijeđenih IT sustava na nativne digitalne narudžbe, što je otvorilo put modernim maloprodajnim rješenjima u zrakoplovstvu. Nova tehnologija putnicima osigurava veću transparentnost, bržu kupnju i jednostavnije upravljanje rezervacijama.
Prednosti za putnike
-
Jednostavnija kupnja – sve usluge dostupne su u nekoliko klikova.
-
Povoljnije cijene – paketi nude uštede u odnosu na pojedinačne kupnje.
-
Personalizacija – ponude se prilagođavaju profilu i potrebama putnika.
Finnair kao pionir
Ovaj potez potvrđuje Finnair kao jednog od najinovativnijih europskih prijevoznika, koji se strateški usmjerava na digitalna rješenja i unapređenje korisničkog iskustva. U industriji koja se ubrzano mijenja, Finnair ovim pristupom postavlja nove standarde, a očekuje se da će njegov primjer uskoro slijediti i druge globalne kompanije.
Uvođenjem ancillary combos, Finnair je spojio praktičnost, fleksibilnost i uštede, nudeći putnicima jednostavniji način da unaprijede svoje putovanje. Ovaj model mogao bi postati budućnost zračnog putovanja, gdje se personalizirana iskustva i digitalna rješenja sve više nalaze u središtu pažnje.