Korisne informacije za krstarenje

VODIČ ZA KRSTARENJE

Dragi ljubitelji krstarenja kao i oni koji ćete to tek postati,

Bez obzira je li Krstarenje postalo već vaš način života ili tek razmišljate kamo na godišnji odmor,

u nastavku slijede informacije koje će vam pomoći u odluci kamo, gdje i kako.

 

ZAŠTO ODABRATI KRSTARENJE?

Krstarenje je danas izbor onih koji žele vidjeti svijet na opušten i zabavan način, uživajući u okruženju koje je jednako atraktivno kao i destinacije koje se posjećuju. Ovisno o vašem stilu provođenja odmora, možete birati krstarenje po destinaciji, cijeni ili se ipak odlučiti za neki organizirani grupni polazak uz hrvatskog pratitelja na brodu.
Od putnika koji putuju sami, do aktivnih obitelji, od parova na medenom mjesecu, do grupe prijatelja koji traže dobar provod → odmor na krstarenju uistinu će zadovoljiti različite ukuse.
Još nekoliko razloga koji će vas zainteresirati da ozbiljno razmislite o vašem prvom krstarenju:

  • Istraživanje brojnih destinacija, a nije potrebno svaki dan raspakirati kofere
  • Djeca do 13 godina u kabini s roditeljima krstare besplatno, plaćaju samo lučke pristojbe
  • Organizirana animacija i programi za sve uzraste tijekom cijelog dana
  • Uključeni prošireni puni pansion na brodu te kava, čaj i voda na raspolaganju u određenim restoranima
  • Ekskluzivnost i elegancija hotela visoke kategorije
  • Mnoge usluge uključene u cijenu: fitness, bazeni, jacuzzi, animacija za djecu i odrasle, večernje predstave u teatru, zabava u barovima i salonima, diskoteka i još mnogo toga…
  • I na kraju, ali ne manje važno; najveći broj zadovoljnih gostiju

KAKO ODABRATI KRSTARENJE?

Bez obzira birate li krstarenje po destinacijama koje su vam zanimljive, ili vam je ipak presudna cijena krstarenja, a možda osjećate veću sigurnost ukoliko imate pratitelja na brodu (grupni polasci), obratite nam se s povjerenjem → možda možemo ponuditi sve navedeno. I sami spadamo u skupinu Ljubitelja krstarenja te smo imali zadovoljstvo ploviti svjetskim morima, a sada smo u prilici za vas organizirati Krstarenje po vašoj mjeri.

Ako još niste do sada putovali s nama, uključite se na naš newsletter ili nas pratite na facebooku gdje često objavljujemo posebne ponude ili akcije.

Pozivamo vas i u naše poslovnice Elite travel u Zagrebu i Dubrovniku da se osobno upoznamo.

PRIJE KRSTARENJA

Obabrali ste krstarenje, željno iščekujete datum polaska koji se bliži, ali provjerite jesu li obavljene sve formalnosti:

  • Putna karta s uslugama rezerviranim u agenciji nalazi se u vašoj ručnoj torbi
  • Putni dokumenti za sve putnike su pri ruci, obratite pozornost na datum isteka istih
  • Imate rezervaciju parkinga u luci ukrcaja ili rezerviran transfer
  • Ne zaboravite foto aparat i puno dobre volje

TRANSFERI DO LUKE UKRCAJA │ PARKING │ PRIJEVOZ ZRAKOPLOVOM

U ponudi imamo transfere do luka ukrcaja Genova, Savona, Venecija i Trst, organizirane kombi vozilom (minimum 2 putnika) ili autobusom (minimum 30 putnika). Rezervaciju transfera je potrebno najaviti unaprijed te potvrda stiže unutar 24 sata ovisno u raspoloživosti.
Ukoliko želite putovati vlastitim automobilom, vršimo uslugu rezervacije parkirnog mjesta za većinu europskih ukrcajnih luka, a parking se plaća na licu mjesta (10-12 € dnevno, ovisno o luci). Ljubazno molimo da nam podatke o vozilu (tip auta i registracija) dostavite što ranije jer ne garantiramo raspoloživost mjesta na parkingu.

Tijekom ljetne sezone uvode se mnoge dodatne avio linije prema Barceloni, Rimu, Kopenhagenu i Amsterdamu te možete dodatno uštediti ako avio kartu rezervirate dovoljno unaprijed, a vaše putovanje do luke ukrcaja će biti puno elegantnije i kraće. Ovlašteni smo IATA agent stoga brigu oko avio prijevoza prepustite nama.

ŠTO SPAKIRATI?

Tijekom dana na brodu, a posebno na destinacijama, preporučujemo vam sportsku odjeću i udobnu obuću. Ukoliko planirate posjetiti neki od vjerskih objekata, prikladno se i odjenite. Tijekom krstarenja biti će organizirana i svečana kapetanova večera za koju je potrebna nešto elegantnija odjeća. Zbog razlika u temperaturi izmedu klimatiziranih i otvorenih prostora preporučujemo da pri ruci imate pulover. U dnevnim brodskim novinama biti će navedena preporuka kako se odjenuti tijekom večere, a isto tako biti će navedena prognoza vremena i očekivana temperatura za sutrašnji dan tako da i dnevnu odjeću možete tome prilagoditi. Iz higijenskih razloga, za vježbanje u fittness centru potrebna je prikladna odjeća i obuća. Ručnici su gostima besplatno na raspolaganju u kabinama, na bazenu, u fitness i wellness centru, kao i u slučaju da se odlučite za izlet koji uključuje kupanje na nekoj od plaža na destinaciji.

PRTLJAGA

Brodar preporučuje 1 komad prtljage po osobi, a prtljagu svakako označite pripadajućom oznakom na kojoj je naveden broj Vaše kabine, ime i prezime. Oznake za prtljagu su sastavni dio putne karte koju ćemo Vam uručiti ili proslijediti prije polaska na putovanje. Prtljaga će Vam biti dostavljena ispred Vaše kabine za nekoliko sati. Pri ulasku u brod, Vaša prtljaga će biti pregledana x-zrakama. Preporučujemo da osigurate svoju prtljagu. U ručnu prtljagu smjesite sve dragocjenosti, lijekove, foto aparat, kao i putnu kartu te osobne dokumente. Preporučujemo vam da dodatno uzmete manju torbu ili ruksak za zadnji dan/iskrcaj s broda, a  koja će vam biti dovoljna za garderobu za zadnje noćenje te toaletni pribor. Naime, veći dio prtljage ostavljate ispred kabine noć prije iskrcaja te ćete je preuzeti tek u lučkoj zgradi po iskrcaju s broda.

OSIGURANJE PRTLJAGE: preporučujemo da osigurate Vašu prtljagu do vrijednosti vaših osobnih stvari. U slučaju kašnjenja, gubitka ili oštećenja, potrebno je podnijeti odštetni zahtjev svojoj osiguravajućoj kući. Odgovornost za prtljagu brodarskih kompanija ograničena je prema međunarodnim konvencijama. Detalje provjerite u Općim uvjetima brodara na njihovim web stranicama.

PUTNE ISPRAVE

Svaki putnik treba imati valjanu putovnicu ili osobnu iskaznicu za destinacije u koje hrvatski putnici smiju ići samo s osobnom iskanicom, jer u suprotnom ulazak na brod neće biti moguć, a neće biti moguć niti povrat novca. Putovnica ili osobna iskaznica mora vrijediti još najmanje 6 mjeseci od završetka krstarenja. Za neka krstarenja potrebna je i ulazna viza za države koje brodovi posjećuju o čemu se možete raspitati na Vašem prodajnom mjestu. Prije početka putovanja putnicima će biti uručena ili poslana elektronska putna karta koju ćete predočiti ovlaštenom osoblju pri check inu. Na karti će biti navedene i dodatne usluge ukoliko su ugovorene.

ŠTO JE SVE UKLJUČENO U CIJENU?

  • smještaj u odabranoj kabini te krstarenje prema programu
  • prošireni puni pansion koji uključuje doručak, ručak, popodnevni međuobrok i večeru
  • večernja zabava u brodskom teatru te u salonima
  • korištenje bazena, fitness vježbaonice i hidromasažnih kada
  • koktel zapovjednika broda i svečana večera
  • prijevoz brodicama u lukama u kojima brod ne pristaje uz obalu
  • organizirani zabavno / rekreativni program za djecu i odrasle

CIJENA NE UKLJUČUJE:

  • lučke pristojbe (obvezno se plaćaju prilikom rezervacije krstarenja)
  • napojnice brodskom osoblju, odnosno naknada za uslugu na brodu (plaća se na brodu, zajedno s računom)
  • osobne troškove za ishođenje viza i drugih putnih isprava
  • transfer u / iz ukrcajnih / iskrcajnih luka
  • pića na brodu
  • izlete u lukama pristajanja broda
  • ostale osobne troškove na brodu (pranje odjeće, korištenje brodskih sredstava telekomunikacije i wellness usluga, fotografije koje načini brodsko osoblje…)
  • putno osiguranje (preporučujemo)

UKRCAJ

Ukrcaj putnika započinje oko 3 sata prije polaska broda, odnosno u vrijeme naznačeno na ukrcajnoj karti. Check-in završava oko 1 sat prije polaska broda.

Za neke destinacije, check-in je moguće izvršiti on-line na web stranici www.mscwebcheckin.com ili www.costacruise.com  Zahvaljujući online check-inu, možete slijediti jednostavnu proceduru iz udobnosti vlastitog doma – dovoljno je svega nekoliko minuta da unesete podatke s vaših dokumenata te ukrcajne karte. Online check-in je gotov za svega 4 jednostavna klika:

  1. posjetite stranicu barem 7 dana prije ukrcaja
  2. Unesite podatke o rezervaciji
  3. Ispunite obvezna polja koja se odnose na osobne podatke i dokumente te spremite postupak;
  4. Isprintajte dokumente koje morate sa sobom ponijeti na ukrcaj. Molimo uzmite u obzir da se svi putnici koji dijele kabinu moraju registrirati u isto vrijeme.

Pri ukrcaju, slijedite znak za WEB CHECK-IN.

Ukrcajne radnje:

  • Svaki komad prtljage koji ćete predate osoblju označiti priloženim oznakama za prtljagu koje su sastavni dio ukrcajne karte (osim ručne prtljage koju nosite sami);
  • uručiti prtljagu nosačima zaduženim da je prenesu u vašu brodsku kabinu;
  • prijaviti se na check-in šalter u zgradi lučkog putničkog terminala radi provjere putnih karata i putnih isprava;
  • nastavak prema sigurnosnoj provjeri
  • u Vašoj kabini će Vas čekati brodska kartica (cruise card), magnetska kartica koju ćete na brodu koristiti pri kupnji robe i izvanpansionskih usluga, a koja ujedno služi kao ključ kabine te se na istoj registrira svaki ukrcaj i iskraj putnika s broda
  • za aktivaciju brodske kartice, potrebno je istu registrirati na predviđenim uređajima  (Visa, Visa Electron, American Express, Mastercard, Diners) ili položiti eure na brodu u iznosu za koji procjenjujete da će vam biti potreban.
  • Putnici su dužni sudjelovati na sigurnosnim vježbama neposredno nakon ukrcaja
  • Savjetujemo Vam da sudjelujete na prezentaciji Vašeg krstarenja na nekom od svjetnih jezika, o čemu ćete biti obaviješteni u brodskim novinama.

SIGURNOSNA PROVJERA

U svim lukama ukrcaja/iskrcaja vrše se sigurnosne provjere putnika i njihove prtljage. Provjere se vrše rendgenski i detektorima metala. Putnici se mole za suradnju s osobljem kako bi se provjere obavile čim prije i što efikasnije. Prtljaga koja se dostavlja u kabinu provjerava se prilikom ukrcaja. U skladu sa zdravstvenim i sigurnosnim standardima, također je zabranjeno na brod unositi hranu i pića, bilo u ručnoj ili putnoj prtljazi. Jedini izuzeci su toaletne tekućine (šamponi, pjene za kupanje i tuširanje, kreme i sl.), tekući lijekovi, proizvodi i hrana posebno namijenjena maloj djeci, proizvodi i hrana za određene (unaprijed najavljene) posebne dijete. Zabrane se odnose na svu hranu i pića koja se kupuju za vrijeme pristajanja u lukama ticanja. Svi lokalni proizvodi koji su kupljeni na izletima, zadržat ce se u brodskom skladištu, a putnik ih treba podignuti prije iskrcaja, na samom kraju krstarenja.

PLAĆANJE NA BRODU – BRODSKA KARTICA

Po dolasku na brod, putnik će samostalno obaviti registraciju kreditne kartice ili ostaviti polog u gotovini na brodskoj recepciji (Accounting office). Brodsku karticu pažljivo čuvajte te ju imajte uz sebe tijekom cijelog krstarenja. Brodska kartica predstavlja Vaš brodski identifikacijski dokument. Brodska kartica ujedno je i ključ kabine te isprava kojom se registira svaki ulazak i izlazak iz broda. Na kartici je ujedno naveden i naziv restorana, turnus večere te broj stola koji je za Vas rezerviran. Valuta na brodu je EUR te se kartica koristi prilikom plaćanja svih usluga osim u Casinu.

Registracija se može izvršiti putem kreditnih kartica Visa, Diners, American Express ili Mastercard ili je obavezan novčani depozit u iznosu od 150-250 €/US dolara po osobi. Dan uoči kraja putovanja pravi se izračun troškova na brodu te se putniku vraća razlika u gotovini ili se konačnim iznosom tereti putnikova kreditna kartica. Brodska kartica ostaje putniku kao uspomena na krstarenje.

KABINA I USLUGE U KABINI

Sve kabine su opremljene sljedećim sadržajima: tuš/wc, klima uređaj (temperaturu samostalno regulirate na termostatu), SAT TV, telefon za pozive unutar broda, minibar, sef i sušilo za kosu. U kupaonama se nalazi sapun, kupka za tuširanje, šampon za kosu te ručnici koji se dnevno mijenjaju. Dragocjenosti možete pohraniti u sefu čiju šifru sami definirate. Brodar ne preuzima odgovornost za izgubljene ili ukradene osobne stvari koje nisu bile pohranjene u sefu. Napon na brodovima je 110/220 V. U kabinama ćete naći vrećicu za rublje koje želite da se opere, kao i cjenik navedene usluge.

KATEGORIZACIJA KABINA

Kako biste krstarenje prilagodili svojim željama, u nastavku slijedi kraći opis svake kategorije kabina brodara Costa i MSC:

MSC Bella ili COSTA Classic: cijenom najpovoljnije kabine, nije moguće birati termin večere već se isti dodjeljuje automatski pri check in-u. Kod kategorije MSC Bella dodatno se naplaćuje 50 € za promjenu bilo kakvog osobnog podatka u  odnosu na podatke koji su nam predani prilikom rezervacije (npr: 2 prezimena, krivo slovo ili datum rođenja i slično).

MSC Fantastica ili COSTA Premium: mogućnost odabira termina večere, uključena je dostava kontinentalnog doručka u kabinu, bolje locirane kabine na brodu, na višim palubama i slično.

DNEVNI BRODSKI PROGRAM

Svake večeri se po kabinama dijeli detaljni program idućeg dana s namjerom podrobnijeg obavještavanja putnika o svim aktivnostima i zabavnim događanjima koji se održavaju na brodu. U dnevnim novinama ćete naći informaciju kada brod uplovljava u luku te kada nastavlja za sljedeću destinaciju te istaknuto vrijeme kada je potrebno biti na brodu. Ujedno je navedeno vrijeme i mjesto početka održavanja pojedinog izleta, prognoza vremena za sutrašnji dan, preporuka odijevanja, posebni popusti na usluge na brodu kao i mnoge druge zanimljive informacije.

Dnevne novine se tiskaju na nekoliko svjetskih jezika te možete obavijestiti Vašeg sobara ukoliko želite primati novine na nekom drugom svjetskom jeziku.

DNEVNE NOVINE

Ovisno o mogućnosti nabavke, putnicima je na raspolaganju izbor poznatijih međunarodnih dnevnih novina što se dodatno naplaćuje. Na recepciji se može provjeriti koje hrvatske ili strane novine su raspoložive.

ZABAVA NA BRODU

Animacija: tijekom dana održavaju se različite aktivnosti s animatorima. Navečer preporučujemo da pogledate predstavu u brodskom teatru, a zatim izaberete bar u kojem se svira glazba po vašem ukusu. Uz doplatu, možete igrati i bingo uz bogate novčane nagrade. Kompletnu listu aktivnosti naći ćete u brodskim novinama, a aktivnosti će biti vođene na nekoliko svjetskih jezika.

Zabava za djecu: Na brodovima postoje tzv. Dječji klubovi za različite uzraste (od 3 godine). U njima se animatori besplatno brinu o zabavi za Vašu djecu i o njihovoj sigurnosti. Animacija se održava tijekom dana, a program ovisi od broda do broda. Mini Club (djeca 3 do 6 godina, usluga dostupna tijekom obavljanja izleta); Juniors Club (djeca od 7 do 12 godina); Teenagers Club (djeca od 13 do 18 godina)

Casino: na svakom brodu nalazi se Casino te su vam na raspolaganju različite igre na sreću. Prema međunarodnim pravilima, casino je otvoren samo dok je brod u plovidbi, a igra i prisustvo nije dozvoljeno maloljetnicima. Žetoni se kupuju isključivo gotovinom.

USLUGE NA BRODU

Trgovine: U brodskim buticima i bescarinskim prodavaonicama može se kupiti nakit, odjevni predmeti, obuća, naočale, parfemi, kozmetički preparati, foto-aparati i filmovi, proizvodi za zaštitu od sunca, alkoholna pića te razni drugi proizvodi. Dućani su otvoreni samo dok je brod u plovidbi.

Foto usluge: tijekom boravka na brodu, fotografi će ovjekovječiti neke od najinteresantnijih događaja tijekom krstarenja. Slike možete razgledati i kupiti u Photo Shopu, a kupnja slika nije obavezna.

Internet kutak: svaki brod ima internet kutak koji je preko satelita vezan na internet. Internet plaćate brodskom karticom, ali se prethodno informirajte na recepciji o cijeni i detaljima korištenja.

Recepcija / informacijski ured: nalazi se na glavnom ulazu i stoji Vam na raspolaganju 24 sata dnevno. Informaciju možete zatražiti i telefonom iz svoje kabine.

Pranje rublja, peglanje, kemijsko čišćenje rublja: u kabini ćete naći vrećicu za rublje kao i cjenik navedenih usluga. Peglanje rublja u kabini je strogo zabranjeno iz sigurnosnih razloga.

Frizerski salon, kozmetički salon: uz doplatu te je potrebna rezervacija termina.

Ručnici za kupanje i ležaljke na bazenu: Ležaljke su besplatno na raspolaganju putnicima koji se mole da ih ne zauzimaju ostavljanjem osobnih predmeta za dulje odsutnosti. U blizini bazena i u kabinama nalaze se ručnici za kupanje koji se mogu besplatno preuzeti i vratiti uz predočenje brodske kartice.

Liječnik, odnosno ambulanta: dodatno se plaćaju te je cijena usluge od 50 € i više. Preporučujemo da se dodatno zdrastveno osigurate jer kartica HZZO na brodu nema svoju valjanost. Ukoliko unaprijed ugovorite zdrastveno osiguranje u inozemstvu, račun za zdrastvene usluge plaćate na brodu, ali po povratku u Hrvatsku imate pravo na povrat sredstava uz predočenje računa.

FITNESS I SPORT

Sljedeće fitness usluge stoje vam besplatno na raspolaganju: jogging traka, višenamjenski tereni, jacuzzi, unutarnji i vanjski bazeni, a ovisno o brodu. Svaki brod ima veliki fitness centar opremljen suvremenom opremom. Besplatni satovi gimnastike održavaju se svaki dan sa stručnim trenerom, a točno vrijeme i mjesto je navedeno u brodskim novinama. Individualni satovi joge i pilatesa se dodatno plaćaju.

WELLNESS & SPA CENTAR

Svaki brod ima posebno opremljen wellness i spa centar gdje se možete relaksirati te uživati u različitim masažama i tretmanima. Wellness usluge se dodatno plaćaju na brodu. U brodskim novinama biti će prezentirani aktualni popusti za pojedine usluge u Wellness centru.

JEZICI KOJIMA SE GOVORI NA BRODU

Na većini brodova posadu čini između 30 i 40 različitih nacionalnosti. Iako je na svim brodovima engleski službeni jezik, posada koristi i druge jezike. To su često (ali ne i uvijek) talijanski, španjolski, njemački i francuski jezik.

IZLETI

Izleti nisu obvezni i posebno se plaćaju. Rezervacija izleta obavlja se na brodu u uredu izletničkog programa (Excursion Office) do roka naznačenog u dnevnom programu. U slučaju da se ne dostigne predviđeni minimalni broj izletnika, izlet može biti otkazan uz pravovremenu obavijest i povrat novca putniku. U cijenu izleta uključen je prijevoz, posjet spomenicima, muzejima, parkovima, te hrana i/ili piće ako je tako u opisu izleta naznačeno. Cijene i termini izleta mogu se dijelom promijeniti zbog tehničkih, operativnih ili drugih razloga. Izleti se terete na brodski račun svakog gosta. Djeca imaju popust na cijenu izleta. Izleti se vode na nekom od svjetskih jezika (engleski, njemački, talijanski, francuski…) te obratite pozornost na odabir jezika prilikom rezervacije izleta.

U nekima od luka pristajanja, osim izleta, organiziraju se i posebni transferi u centre gradova (shuttle bus).

SAMOSTALNO ISTRAŽIVANJE I RAZGLEDAVANJE DESTINACIJA

Ukoliko želite samostalno istražiti neki grad i destinaciju na način na koji Vama najviše odgovara, naravno da je to  uvijek vrlo dobra opcija. Prilikom iskrcaja s broda, naići ćete na domaćine koje će vam ponuditi plan grada, informaciju, izlet ili neki drugi tip razgledavanja. U svakoj luci će vas dočekati brojni taxisti s kojima se možete dogovoriti oko cijene, a velika većina gradova imaju i ponudu panoramskog razgleda grada tzv. hop on-hop of .

U većini slučajeva, grad najbolje možete doživjeti šetajući se samostalno, uživajući u lokaloj hrani i piću te u priči s domaćinima… međutim, ne zaboravite na vrijeme kada je potrebno biti na brodu  jer  nemate broj mobitela od kapetana da ga možete nazvati i zamoliti da još malo ostane u luci.

OBROCI I RESTORANI

U cijeni je uključen prošireni puni pansion te se obroci serviraju u 3 tipa restorana:

  • Buffet restoran; koji se u pravilu nalazi na najvišim palubama broda, stoji na raspolaganju gostima skoro cijeli dan te se serviraju doručak, ručak popodnevni snack i večera, a gostima su besplatno na raspolaganju voda, čaj i filter-kava.
  • Restorani sa služenim obrocima po izboru šefa kuhinje; služe doručak, ručak i večeru. Večera se servira u 2 termina; raniji termin oko 19 sati te kasniji termin oko 21 sati, a večera traje oko 2 sata. Tijekom zimskih krstarenja, večera se servira 1 sat ranije. Gosti koji imaju rezerviranu višu kategoriju kabine imaju mogućnost izabrati termin večere prilikom rezervacije krstarenja dok se za goste koji su rezervirali kabine kategorije MSC Bella ili Costa Classic, termin večere se dodjeljuje prilikom prijave na brod. Termin večere se može promijeniti na brodu, ovisno o raspoloživosti. Na brodskoj kartici stoji naziv restorana te broj stola koji je rezerviran za Vas.
  • À la Carte restorani: Svaki brod nudi i neki specijalizirani à la carte restoran (meksički, japanski, kineski, mediteranski…), a koji se dodatno naplaćuje.

Na brodskoj kartici biti će evidentiran restoran i termin večere te je potrebno doći na vrijeme na večeru. Vrijeme svih obroka je navedeno u brodskim novinama koje ćete dobiti u kabinu svaki dan.

Doručak se dodatno poslužuje u kabinu (kategorije Fantastica, Premium i Aurea bez nadoplate). Kako bi Vam se doručak na vrijeme poslužio u kabinu, potrebno je da večer prije ispunite pripadajući formular koji ćete naći u kabini.
Gala večera; nudi se gurmanski menü u elegantnoj atmosferi , a u prilici ste nazdraviti i fotografirati se s kapetanom.

Brodari dodatno organiziraju i tematske večere (večera u bijelom, talijanska večera i slično).

Na brodovima se nudi kako talijanska tako i međunarodna kuhinja, odnosno izbor između nekoliko predjela, glavnih jela (riblji, mesni), prilog, salata, izbor sireva, desert i sladoled. Svaki dan je u ponudi i vegetarijanski menü.

Poslužuju se i posebni dijetalni obroci prema želji/potrebi putnika. Lijepo Vas molimo da nam takav zahtjev predočite prilikom rezerviranja putovanja.

Uslugu na brodu započinjete ručkom u buffet restoranu, a zadnji obrok na putovanju je doručak na dan iskrcaja.

Vremena obroka se mijenjaju ovisno o rasporedu izleta ili vremenu isplova/uplova broda u luku te je potrebno pratiti vrijeme obroka u brodskim novinama.

PIĆE I BAROVI

Barovi na brodovima su opskrbljeni odličnim vinima prema izboru kvalificiranih someliera, a kako bi upotpunili Vaše obroke i zabavu. Na nekim brodovima postoje i tematski vinski barovi kao i Cigar & Cognac barovi koji Vam nude brojne vrste alkoholnih pića i cigara. U specijaliziranim barovima nude Vam se i različite talijanske kave.
Piće koje se kupi na brodu u Duty free dućanima kao i piće koje kupite na destinacijama  biti će Vam vraćeno prije iskrcavanja.

PAKETI PIĆA

Kako biste učinili krstarenje još posebnijim, personalizirajte ga uz izbor dodatnih mogućnosti. Bilo koji od posebnih paketa možete rezervirati prilikom rezervacije krstarenja prema posebnim uvjetima. Prilikom ukrcaja na brodu i na samom brodu, biti će Vam dodatno ponuđen veći broj paketa koje su pripremljeni upravo za Vaše krstarenje.

BEŽIČNI INTERNET

Prije korištenja interneta na brodu, svakako se raspitajte o cijeni usluge. Brodari koriste sofisticiranu tehnologiju gdje internetska veza putem satelita nije poput širokopojasnog pristupa dostupnog na kopnu. Ne može se garantirati stalan pristup internetu na brodu zbog same prirode satelitske komunikacije.

GSM USLUGA

GSM pokrivenost će biti omogućena čak i u međunarodnim vodama, omogućujući vam da primate telefonske pozive ili šaljete i primate SMS poruke. Trošak poziva određuje vaš mobilni operater prema ugovoru sa partnerskim operaterima, ali takva usluga dodatno se obavlja preko satelitske veze koja je osjetno skuplja. Usluge vam naplaćuje izravno vaš mobilni operater za ostvarene pozive i SMS poruke.

Cjenovno je povoljnije  obaviti telefonski poziv kada se iskrcate s broda, pogotovo ako ste unutar zemalja EU.

SIGURNOSNA VJEŽBA ZA GOSTE

Sigurnosne vježbe izvode se na početku vašeg krstarenja kako biste bili upoznati sa sigurnosnom opremom i procedurom evakuacije u slučaju izvanredne situacije. Iznimno je važno prisustvovati. Sigurnosne vježbe izvode se na 6 jezika (engleski, francuski, njemački, talijanski, portugalski, ruski i španjolski), a u njima su obvezni sudjelovati svi gosti kao i čitava posada. Kako je cilj ove vježbe simulacija procedure evakuacije, od putnika se zahtijeva da sa sobom ponesu prsluk za spašavanje koji se nalazi u kabini te da se upute prema dodijeljenom zbornom mjestu (Muster Station) gdje će dobiti dodatne sigurnosne upute. Gosti će biti obaviješteni o vremenu sigurnosne vježbe u dnevnom programu te preko brodskog razglasa nedugo prije početka vježbe.

GALERIJA FOTOGRAFIJA

Usluga brodskog fotografa dostupna je za čitavo vrijeme krstarenja. Profesionalni fotografi ovjekovječit će najljepše trenutke vašeg putovanja kako na brodu, tako i na obali, snimiti proslavu godišnjice i druge posebne trenutke. Njihove izložene radove možete razgledati u posebnoj brodskoj galeriji fotografija. Ukoliko kupujute više fotografija, moguće se dogovoriti za bolju cijenu.

ELEKTRIČNI NAPON

Napon na svim brodovima je 110/220 V. Putnici mogu zatražiti električne adaptere za utičnice u uredu za informacije. Uređaji koji stvaraju toplinu (kao što su električni čajnik, grijač bočica, električna deka itd.) nisu dozvoljeni na brodu.

DRAGOCJENOSTI

Dragocjenosti možete pohraniti u sefu koji se nalazi u svim kabinama. Brodar ne preuzima odgovornost za izgubljene ili ukradene osobne svari iz kabine, prtljage ili koje su ostavljene bez nadzora.

CARINA:

Predmeti kupljeni u lukama pristajanja (npr. nakit, tepisi, roba čija vrijednost prelazi određenu vrijednost, itd.) mogu podlijegati carinjenju u državi iz koje putnik potječe ili u luci iskrcaja. Važno: brodar ne prikuplja carinu u ime putnika, niti je u mogućnosti procijeniti vrijednost iznosa carine za kupljene proizvode već je putnik sam dužan platiti carinu.

VALUTA  NA BRODU

Na krstarenjima Mediteranom, Kanarskim otocima, sjevernom Europom, Antilima kao i prekooceanskim krstarenjima s polaskom iz Europe, važeća valuta na brodu je euro (€). Na krstarenjima Karibima, Južnom Amerikom i južnom Afrikom, kao i prekooceanskim krstarenjima do Europe, važeća valuta na brodu je američki dolar ($).

PUŠENJE NA BRODU

Pušenje u kabini te u restoranima je strogo zabranjeno. Pušenje je dozvoljeno u nekim barovima te u Cigar baru, kao i na vanjskim palubama isključivo na mjestima označenim za pušenje.

NAKNADA ZA USLUGU NA BRODU – SERVICE CHARGE

Kako bi se održao najviši nivo usluge, na sve usluge gostima pružene na brodu naplaćuje se naknada za usluge (service charge). Iznos ove naknade ovisi o brodaru i broju dana provedenom na brodu te iznose 8-10 EUR po osobi i danu, a za djecu između 14 i 18 godina naplaćaje se 50% iznosa.

Navedenim iznosom biti će terećen Vaš brodski račun. Na brodu se dodatno plaća naknada za uslugu u barovima i restoranima u visini 15% osobne potrošnje.

ISKRCAJ S BRODA

Detaljna uputstva o iskrcaju dobit ćete dan prije iskrcaja u dnevnim brodskim novinama koje će Vam biti dostavljene u kabinu. Noć prije iskrcaja potrebno je ostaviti prtljagu ispred kabine do određenog vremena, stoga preporučujemo da ponesete i manju torbu u koju ćete spakirati osobne potrepštine potrebne za zadnje noćenje. Prtljagu je prethodno potrebno označiti etiketama koje će Vam biti dostavljene u kabinu. Na etiketama je obavezno upisati sve tražene podatke. Tijekom noći biti će Vam dostavljen račun u kabinu koji autorizirate potpisom te dostavljate na recepciju broda. Vaša prtljagu koju ste ostavili ispred kabine ćete samostalno preuzeti u lučkoj zgradi na dan iskrcaja.

KUĆNI LJUBIMCI

Životinjama nije dopušten ulazak i boravak na brodu, što se ne odnosi na pse vodiče. Mogućnost ukrcaja psa vodiča na brod predmet je potvrde od strane kompanije i takav zahtjev od putnika mora biti upućen za vrijeme rezervacije krstarenja

TRUDNICE I DJECA

Pravila brodara dopuštaju putovanje trudnicama ako trudnoća na dan završetka krstarenja ne prelazi 28. tjedan i ako imaju potvrdu liječnika da su u stanju poduzeti putovanje. Kod brodara Costa Crociere trudnice smiju putovati do kraja 23. tjedna trudnoće uz liječničku suglasnost, koju su u pismenom obliku dužne dostaviti svome agentu u vrijeme potvrde krstarenja. Dodatno kod brodara Costa djeca do 6 mjeseci starosti ne smiju putovati, djeca s navršenih 6 mjeseci smiju ići na krstarenja kraća od 14 noći, dok za duža krstarenja moraju imati navršenih 12 mjeseci (na prvi dan krstarenja).

PUTNICI S POSEBNIM POTREBAMA

Putnici koji imaju problema s kretanjem, vidom ili drugih zdravstvenih problema, mole se da o istima izvijeste svoga agenta prilikom potvrde rezervacije. Bit će im dostavljen poseban formular kojeg ispunjavaju, a agent ga šalje brodaru prije početka putovanja. Putnici s posebnim potrebama moraju u pratnji imati osobu koja će im asistirati za vrijeme ukrcaja / iskrcaja te krstarenja. Brodar nastoji omogućiti što ugodnije krstarenje putnicima s posebnim potrebama, zbog čega na svim brodovima postoje posebne, u tu svrhu opremljene kabine. Prilikom potvrde krstarenja, potrebno je potražiti takvu kabinu (na brodskim planovima označena slovom H).

PRODUŽENI BORAVAK I TRANSFERI

Na zahtjev moguće je rezervirati boravak u hotelu u lukama ukrcaja/iskrcaja kao i tranfere od zračne luke do broda.

MSC CLUB │ COSTA CLUB

Kako biste za vrijeme krstarenja mogli uživati u svim pogodnostima MSC ili Costa Cluba, potrebna vam je kartica. Više informacija ili pomoć potražite na brodu MSC │COSTA CLUB INFO POINT ili porazgovarajte sa savjetnikom za buduća krstarenja ili menadžerom za odnose s gostima. Zatražite obrazac za članstvo u MSC klubu u vašoj poslovnici Elite travel.

ZAŠTITA OKOLIŠA

Molimo naše goste da ništa ne bacaju u more te da zajedno pridonesemo očuvanju mora, morskog života i ekologije.

PRAVO NA IZMJENU ITINERERA

Kompanija i zapovjednik broda imaju diskrecijsko pravo, koje neće nerazumno koristiti, odlučiti o izmjeni objavljenog ili uobičajenog itinerera, bilo kada odgoditi ili ubrzati vrijeme isplovljenja broda, izostaviti ticanje neke luke, promijeniti luku ticanja, organizirati prijevoz drugim brodom sličnih karakteristika, tegliti ili biti tegljen ili pomoći drugom brodu ili izvesti bilo koju drugu sličnu radnju shodno svojoj procjeni opravdanosti takvog postupka. Ako je takva odluka razumna i opravdana, kompanija neće prema putniku imati nikakvu odgovornost niti obvezu.

REKLAMACIJE

Svaki putnik koji ima reklamaciju tijekom krstarenja mora o njoj čim prije obavijestiti brodsko osoblje. Ako brodsko osoblje nije u mogućnosti riješiti problem, pismenu reklamaciju putnik će poslati kompaniji u roku od 10 dana od dana završetka krstarenja. Propust da se reklamacija podnese u naznačenom roku može negativno utjecati na sposobnost kompanije da reklamaciju riješi.

POGREŠKE, PROPUSTI I IZMJENE

Prilikom ažuriranja web stranice, postoji mogućnost da se određene promjene dogode nakon objave iako uvijek nastojimo ažurirati web stranici u što kraćem mogućem roku. Brodari sebi zadržavaju pravo izmjene cijene ovisno o raspoloživosti bez prethodne obavijesti.

 OTKAZ REZERVACIJE I OPĆI UVJETI BRODARA

Otkaz rezervacije potrebno je uputiti u pismenom obliku. Za krstarenja vrijede Opći uvjeti brodara te se u slučaju otkaza zadržavaju sljedeći iznosi od ukupne cijene putovanja: do 60 dana prije početka putovanja 20% cijene aranžmana, 60 – 46 dana 40% cijene aranžmana, 45-31 dan 60% cijene aranžmana, 30-16 dana 80% cijene aranžmana te 15 dana prije putovanja 100% od cijene aranžmana, nakon polaska 100% cijene aranžmana.

PUTNO OSIGURANJE

Preporučujemo Vam dodatno osiguranje od otkaza te putno zdrastveno osiguranje. U slučaju da je potrebno otkazati krstarenje zbog bolesti, brodari primjenjuju  gore navedenu otkaznu skalu i storno penale, ali putnik ima pravo na pokriće troškova do iznosa od 90% od strane osiguravajuće kuće, u skladu s uvjetima naznačenim na polici osiguranja. Putno osiguranje od otkaza se ugovara prilikom rezervacije putovanja.

Dodatno Vam preporučujemo da se i zdrastveno osigurate (pogotovo, obitelji s djecom) jer se sve zdrastvene usluge na brodu dodatno plaćaju. Kartica HZZO nije važeća na brodu. Više detalja prilikom rezervacije/ugovaranja krstarenja.

VAŠ DOŽIVLJAJ KRSTARENJA

Nadamo se da će krstarenje opravdati Vaša očekivanja te Vas pozivamo da svojim povratnim informacijama obogatite ovaj naš Vodič i za druge putnike.

 

Želimo Vam mirno more i puno lijepih doživljaja s krstarenja

 

Srdačno Vaš,

Elite travel

4islands-mitas2018


vijesti-el

Prijavite se na newsletter

output_JzqjhK
Elite Travel d.o.o. Jurišićeva 30, 10000 Zagreb Croatia Tel: +385 (0)1 4817 370 & +385 (0)1 4817 371 Fax: +385 (0)1 4817 356
E-mail: Radno vrijeme: radnim danom 08:00h - 20:00h, subotom 09:00h - 13:00h, nedjeljom, blagdanima i državnim praznicima ne radimo